ارسالی از آقایان رضوی و مرادی

بچه های حسابداری ورودی 88 موسسه زند شیراز

گردهمایی اینترنتی همکلاسی های سابق

بسم الله الرحمن الرحیم
رفیقان قدر یکدییگر بدانید
چو معلوم است شرح از بر
مقالات نصیحتگو همین است
که حکم انداز حجران در کمین است
چنان بیرحم زد زخم جدایی
که گویی خود نبود است آشنایی
برفت و طبع خوش باشم حزین کرد
برادر با برادر کی چنیین کرد

سلام
صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم
تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم
دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود
مگرش هم زسر زلف تو زنجیر کنم
با سر زلف تو مجموع پریشانی خود
کو مجالی که یکایک همه تقریر کنم
آنچه در مدت هجر تو کشیدم هیهات
در یکی نامه محال است که تحریر کنم
این بیت شعر را تقدیم می کنم به _ _ _ _ ی


بچه ها من و آقای مرادی با هم این متن را نوشتیم و این نوشته را تقدیم می کنیم به دوستان عریز . بچه اه یه خبر خوشحالی من و آ قایان مرادی و زرغام پور و رمضانی در یک موسسه حسابرسی مشغول به کار شدیم . التماسم نکنید شما رو راه نمی دیم.
بچه هایه گلایه دارم . من اولین بار که وارد سایت شدم شماره همراهم تو سایت نوشتم برای عذرخواهی از یک نفر بود
متاسفانه یکی از شما شماره منو داده بود به یه نفر و مزاحم من می شد و از هرگونه گستاخی و بی ادبی دریغ نکرد . من فرد خاطی را شناسایی کردم و می خواستم بهش بگم که اول آدم مقابلت را بشناس وبعد این حرکت را انجام بده .


مرادی:سلام دوستان/بی زحمت توجهی به مطالب بالانکنید/فقط چشمانتان به این بیت ازحافظ معطوف کنید/تاباد خدای باد یارت/جز عیش مباد هیچ کارت/هرآرزویی که دردل آید/ایام نهاده درکنات/تاسلامی دیگر بدرود


بچه ها منم رضوی به حرفهای مرادی گوش ندید چون می خواهد ترور شخصیتی کند
به خدا دلم برای کلاس و جمع بچه ها خیلی تنگ شده
آرزوی توفیق شما را از خدا خواستارم و.

مریم میری:از طرف خودم و تمامی بچه ها شاغل شدنتون رو تبریک میگم. تا باشه از این خبرای خوب.فقط کاش مشخص می کردین که هر شعر متعلق به کیه

خانم افراسیابی:سلام آقای مرادی و رضوی
شاغل شدنتون رو تبریک می گم و شعر هاتون هم زیبا بود
راستی آقای رضوی باشه کجای من شبیه شماره 11 بود؟
ولی خوب نظرتون محترمه و مرسی از آقای مرادی که منو جزخوش اخلاق ها
دونستن گرچه فکر نمی کنم خیلی هم خوش اخلاق بوده باشم
در هر صورت امیدوارم همیشه موفق باشید

خانم فهندژ:سلام به آقایان مرادی و رضوی
تبریک میگم که سرکاررفتید. ان شاله موفق باشید.

خانم بشاورز:سلام برآقایان رضوی ومرادی منم تبریک میگم میشه بهم بگید کجا؟

آقای محمدی:مبارکا باشه به سلامتی ...

شیرینیش هم هم بگیرید همونجا بخورید تا بپکید ... شامش هم که بعداَ ازتون میگیریم ...

خانم میری... شعری اولی مربوط به آقای رضوی نیست .

آقای مرادی:بادرودی دوباره خدمت همکلاسی های عزیزم/ممنون ازلطف همه شما/دوتا شعر اولی اگه ضریب هوشیتون بالا ببرید مشخصه عاشق بیقرار جناب رضوی نوشتن ی هم مرادی هست دیگه سپاسگذارم ازدوست عزیزم که این همه لطف دارند نسبت به من/مگه به من نبودی؟نه ه ه ه ه ه/میکشمت

آقای محمدی:چی شده این رضوی اول شعرش اون جمله رو گفته ... انگار یادش رفته کورش کی بوده ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 17:25 توسط ×مریم×| |